15 september 2014

Att försöka muntra upp med lite Fugly jultröjor.











FUGLY CHRISTMAS SWEATERS



Jag funderar starkt på att ha en Fugly christmas sweater party i jul. Jag menar HUR ball? Tänk bara att få se sina vänner svaja runt med en äggtoddy i handen och en fugly jultröja. It cracks me up bara att tänka på det. Tror det får bli temat på årets glöggmingel. Det eller effortless elegans. Same, same but different?



I alla fall så hittade jag ett par riktiga godingar till jultröjor, eller vad tycker ni om de här underverken? Snygga va? Habegäret kommer krypande, det måste ni väl erkänna :-) Tröjorna hittade jag på My Ugly Christmas Sweater och The Sweather Store









2 kommentarer:

  1. Jag tänker köpa en varje år men kommer aldrig till skott. I år ska jag iaf försöka igen! De är asballa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Tror att jag också måste skaffa en :-)

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!