29 september 2014

H&M HOME ❤ CHRISTMAS








EN STRÅLANDE JUL!




God dag kära bloggaläsare och välkommen till en ny vecka och nya möjligheter och dags att presentera julen som H&M tänker sig den. & ni förstår vart det här barkar hän. Jag ÄLSKAR det. Jag går verkligen igång i hundratjugo när jag ser H&Ms magiska bilder och det kan inte bli jul och vinter snabbt nog just nu.















De här vardagsrummen gör mig verkligen pirrig av förväntan och hjärnan går på högvarv i försök att fundera ut hur jag ska kunna införliva vissa av de här sakerna i vårt hem. Jag gillar verkligen det här, jag tycker det är så förbenat vackert och stilrent och underbart. Men jag förstår att detta inte faller alla i smaken och det kommer komma ännu ett inlägg om julnyheterna från H&M Home med mer traditionella attiraljer.





Men nu recenserar vi detta tycker jag. & om du är en sucker för det vita, för det metalliska och det "rena" så borde det här kännas som ett fyrverkeri av underbara ting. Jag blir i alla fall röd om kinderna av upphetsning. De här vardagsrummen är helt fantastiska (ni får ursäkta mina superlativ men jag gillar det här så mycket) och det finns så mycket jag vill ha. De vita kuddarna med guldtofs har jag redan köpt (vem trodde att jag skulle köpa saker med tofsar på...) och det kommer definitivt bli mer vita kuddar med guldinslag. Jag kommer också köpa burkar och ljus i metalliska färger.
















& dessa matbord ger mig massor av inspiration till hur jag vill att vårt julbord ska se ut i jul. Massor av vitt, glitter, metall, grått, marmor (äkta, inte plast som jag tror att det här är om man ser till priserna) & mängder av stearinljus och lyktor. Jag ska definitivt köpa de vita servetterna med guldstjärnor och även den vita duken med guldstjärnor, de tycker jag är grymt vackra och passar superbra även till nyår t.ex. & mässingsfatet, Kanske de mörkgrå löparna med guldkant,





Det skulle vara grymt kul att få duka ett bord med dessa bilder som inspiration.
















Sovrummet får också sin beskärda del av jul, i en grå, vit sober tappning. Personligen brukar jag inte köpa speciellt jullakan och det kommer jag nog inte göra i år heller men det är kul att det finns. För min del räcker det med ljusdekorationer, burkar, ljusslingor, doftljus, kuddar etc i sovrummet för att det ska kännas tillräckligt julpyntat. Men en hel del av de vackra ljusprylarna här på den nedersta bilden kan jag tänka mig att ha i sovrummet (och på en massa andra ställen så klart, som badrummet tex.)





Ja, H&M Home gör mig sannerligen inte besviken och jag kan knappt bärga mig innan sakerna finns i butik (eller på nätet för oss som inte har en H&M Home-affär att tillgå). & enligt informationen jag fått från  H&M så kommer julkollektionen att komma ut i butik vecka 41. Så det är med andra ord snart! Gäller att hänga på låset för er som gillar detta alltså. Jag kommer definitivt göra det!





Alla bilder publicerade med tillstånd av H&M.










1 kommentar:

  1. Åhhh jag gillade allt, dom har lyckats bra det här året.
    Blir spännande att få se deras traditionella pynt också.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!