15 september 2014

Önskelistan tar form










MIN ÖNSKELISTA




Den här listan kommer nog ändra sig ett par gånger under de kommande månaderna men det är ju kul att fundera över vad man skulle kunna vilja ha i vilket fall som helst. Just nu är jag mest inne på inredning av olika slag, vilket nog märks av rätt väl i mitt kollage här ovan. Jag vill bona och ändra småsaker, göra hemmet mer inbott och mysigt utan att göra avkall på det jag gillar. Därför passar alla saker här uppe så bra. Det är lite murrigare färger, en naturlig färgskala och naturliga material. Loves it!




Här ovan ser ni:
Kastrull från Mauviel - Skärbräda från DAY - Sängkläder från Tell Me More - Lampa från Watt & Veke - Krukor från Artilleriet - Hurts från House Doctor - Bord från House Doctor.









2 kommentarer:

  1. SNYGGA grejer :) hoppas ni har samma soliga sommarväder idag som här i GBG.

    Jag bjuder in dig till tävling på bloggen....VINN tapeter värda 6000 kr till ett helt rum :)

    Ha en skön vecka

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)
    inredningsvis.se

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!