22 september 2014

Apotekarnes lanserar julmust med ny, hemlig smak.



Bild från apotekarnes facebooksida





APOTEKARNES JULMUST



Första veckan i oktober släpps Apotekarnes årsmust till butikerna. På sin Facebooksida hintar de om att den ska ha en ny och hemlig  smak. Vad tror vi om detta? Jag tror att det är en härlig marknadsföringskampanj, att musten är precis lika god som vanligt och inte har någon annan smak än just must. För vad skulle det vara? Jag kan inte tänka mig att julmust går ihop med kanel, nejlika etc. Kan ni?



Fast jag kan ju såklart ha tokfel, funderar lite över formuleringen om en ny och hemlig smak. De kan ju syssla med produktutveckling, men inget kan ju vara godare än originalet, så känner i alla fall jag. Vad tror ni? Blir det en helt ny smak?




6 kommentarer:

  1. Åhhh vad spännande! Julmust är ju något av det godaste. Har dock också svårt att föreställa mig någon smak..? Hoppas inte det blir en total flopp... Kan tänka mig att det lätt blir för sött kanske. Men förra året hade ju systemet julmust (minns inte vilket märke? ) på romfat och bourbon och dem var ju goda.. Aja, bara att vänta och se!

    SvaraRadera
  2. I fjol hade de tydligen chokladsmak som årets smak, men jag kunde inte känna det alls, visst smakade den aningen olika än den vanliga, men absolut inte godare. Nä, hellre då Nygårdas på bourbonfat (med kaffetoner) och romfat (arrakstoner)! Så jag har inte för höga förväntningar...

    SvaraRadera
  3. Fin blogg! Jag älskar jul❤️

    SvaraRadera
  4. Jag känner mig tveksam, julmust är ju gott just för att det är julmust men skulle det vara någon annan smak så kommer jag självklart att testa!

    SvaraRadera
  5. nej hoppas inte de hittar på några dumheter och försöker göra en ny smak:P

    SvaraRadera
  6. Svar: Tidigare har jag med gömt mina i garderoben, men eftersom jag ville slå in klapparna löpande så blev jag så bitter när alla band och rosetter blev helt platta och tråkiga. Nu pyntar jag med de klapparna som går, så får de stå framme och vara fina :D.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!