20 september 2014

Bling, bling, Åhlens










METALLIC



Sista inlägget  från Åhléns pressvisning.



Det här är intressant, hur man lite har blandat metall och natur. Det går ju faktiskt väldigt bra ihop. Jag gillar verkligen den stora raka mässingsljusstaken i bilden ovan (även om just exemplaret på bilden verkar ha fått sig en knäck...) Men metall, renskinn, kottar och dova färger passar ju alldeles utmärkt tillsammans.












Och doftljus! Hur fina? Jättefina! Jag gillar namnen på dem också, Ljusskimmer och Vinterland, jag kan bara tänka mig hur de kan tänkas dofta. Åhh, dessa måste jag definitivt ha minst ett par stycken av. Mannen kommer bli tokig men det struntar jag i :-)



Jag gillar även stjärnan på fot och den lilla asken, perfekt att lägga ner en julklapp i och binda om med ett vackert sidenband eller något liknande. En lite lyxig, härlig känsla.














Här har vi mer silvermetallic, något som kanske inte varit riktigt lika tydligt i andras kollektioner men silver och vitt går ju finfint ihop så det här gillar jag också. Framförallt påsarna, de runda bollarna längst ner till höger i bild, den stora stjärnan och de små presentaskarna.












& här några av de dekorationer som man kommer kunna hitta i Åhlensvaruhusen i jul. Från vecka 41 börjar de första trilla in och sen fylls det på. & vet ni, vecka 41? Det är om tre-fyra veckor det. Alla bilder är från Åhléns pressida men kollaget här ovan är ihopsytt av mig.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!