27 september 2014

Julen uppackad på Rusta








RUSTA


Var in om Rusta i eftermiddagen och kunde konstatera att julen var framplockad, i alla fall till viss del. Dock är det inget jag går igång på, möjligtvis neutrala ljusslingor men annars känns det mest plottrigt och ingen direkt julstämning. Men bra för dem som vill ha ett stort utbud av ljusslingor, för det har de verkligen. Plus sådana här upplysta djur i form av renar grodor (???) och pingviner. Jag å andra sidan kommer hitta mina julsaker någon annanstans tror jag. Men man ska aldrig säga aldrig.



Vad tycker ni andra, gillar ni Rustas julutbud?



2 kommentarer:

  1. Jag tycker om att gå inne på Rusta när de har julsakerna framme. Det är lite som att vara i Musses gran, med Piff och Puff. :) Rusta brukar ha kitchiga och roliga julgranskulor/figurer att pilla på. Bäst är ändå att komma in på rean och köpa småsaker till en spottstyver, tärnljus för 2:-, glitter för 5:- med mera...

    SvaraRadera
  2. haha! jag vet inte vad jag ska säga om grodan riktigt...

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!