5 september 2014

Adventskalender med TE!





Bild: Emma Shevtzoff

Bild: Emma Shevtzoff




TE



För den som gillar te så kommer här ett kanontips som garanterat kommer förgylla dina decembermornar. En alldeles fantastisk liten adventskalender med en tesort för varje dag. Detta är ju den perfekta presenten att ge till en te-älskare och tänk vilken rolig present att ge bort istället för den där slentrianmässiga vinflaskan, blombuketten eller chokladen?



Alla tesorterna i kalendern är ekologiska och och kartongen är svanenmärkt, hur bra är inte det? TE-Adventskalendern kan man beställa dels via sidans webbshoppen och i utvalda butiker som Designtorget och Moderna museet och de kommer komma ut i butikerna någon gång runt vecka 41-42.



Så är du en tedrickare av rang så vet du vad du ska rikta in dig på i oktober, de här rackarna lär nämligen försvinna i ett nafs så det gäller att vara snabb om man vill ha ett eget exemplar.





6 kommentarer:

  1. Underbart! Det ska jag beställa och ge en vän som älskar te! Kanske blir en till mig själv också...!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag svarat på din jullista:) Jättebra frågor om t ex hur mycket julsaker man har - väldigt intressant att se var på skalan av julgalenhet man själv ligger jämfört med andra - haha!

    SvaraRadera
  3. Den kalendern köpte jag förra året, superbra!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!