21 september 2015

Nästan som julafton!







ÄNTLIGEN!



Jag har ju nämnt det innan, att jag inte haft en kamera på ett tag och det funkar inte för den här julbloggerska tycker jag. Inte minst för att jag älskar att fotografera. Men äntligen, ÄNTLIGEN, har jag en bra kamera och ett fantastiskt objektiv igen och jag är minst sagt som barn på julafton. Dansar omkring här hemma, småsjunger lite, ler från öra till öra och är bara så glad.



Jag har bara hunnit ta ett par foton men jag var bara tvungen att slänga upp en bild (för att jag kan!) på något och då fick det bli en bild på några av mina Enjoy Candles, vilket jag ju har sagt att jag ska göra. Det är inte den bästa bild jag har tagit, nåväl, men det är kanske ett av de gladaste :-) Så jag är ungefär som ett barn på julafton, minst sagt och nu äntligen är jag riktigt redo för säsongen. :-)







2 kommentarer:

  1. God jul :) Håller med om att det är härligt med bilder tagna med en riktigt bra kamera. Ibland är det bara så mycket smidigare att ta fram mobilen, det får bli lite både och för mig. Men kul att du har en bra kamera igen, du tar fantastiska bilder!

    SvaraRadera
  2. Å vad roligt med en ordentlig kamera :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!