25 september 2015

Julinspiration från Granit.










GRAN, TRÄ OCH FÅRSKINN



Det är mycket naturmaterial från Granit i år och det gillas ju. Vackra toner från mossa, nejlikor, fårskinn, trä, kottar och grön marmor. Snyggt säger jag. Om jag hade haft det där huset i skogen ni vet, som jag beskrev lite härom dagen, då hade jag gärna haft ett gediget matbord av rejält trä, dekorerat det med massor av granris och placerat hittepåljus lite överallt. & så då kottar, lite små hjortar, renar och annat dylikt som hör skogen till.



& givetvis ska det finnas en härlig stol där ett stort härligt fårskinn ska vara placerat där vem som helst kan krypa upp  och mysa en stund med en kopp varm choklad och en god bok. Hmm, ja det hade varit något det.



Men en behöver ju inte ha en stuga i skogen för att ha det mysigt hemma, om man använder sig av det som finns i naturen så kommer man långt. Slå en blick på Granits inspirationsbilder och kanske får ni lite härlig inspo till vinterns fester och dekor.



Alla bilder från Granit.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!