25 september 2015

Att tipsa om lite härlig helgrabatt.









ENJOY CANDLES




Ni vet ju att jag gillar mina Enjoy Candles och nu ska jag tipsa er om två ställen som har 20% på sitt sortiment under helgen. Ett fantastiskt bra tillfälle att testa Enjoy Candles eller något annat spännande. Så shop away bloggers.



Inreda.com - Inreda firar 16 år och erbjuder 20% på alla lagervaror mellan 25-29 september. Skynda fynda alltså. Här hittar ni bl.a Enjoy Candles men även Summerbirds chokladkalendrar. Här har de också tre olika Valrhonaadventskalendrar, perfekta adventskalendrar för vuxna. Dock är chokladkalendrarna inte nedsatta då de inte finns i lager ännu, men bra tips om ni vill nätbeställa kalendrarna.



Dock är årets pepparkakor från Arbro Ångbageri nedsatta med 20%. Härligt! I år i vacker guldig burk. & kalenderljuset från Tine K som jag gillar. Plus en massa annat. Tips, tips, tips!



Samtidigt har Agnes Amelia 20% med koden Sept20. Här hittar ni också massor av Enjoy Candles, doftljus, doftpinnar, sängkläder med mera.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!