12 september 2015

Härligt och stiligt från danska House Doctor.








BLUE CHRISTMAS?



Den som följer Formex, trendbloggare etc kan inte ha undgått att årets "julfärg" är blått. Inte alls min grej, blått är sällan eller aldrig bland mina föredragna färger men jag välkomnar nytänkande. För varje år är det en ny färg och olika färger lockar olika personer och det är såklart helt ok och naturligt. Konstigt vore väl annars. & här är det faktiskt mest blårgåa väggar och för min del är det helt ok.









Men det här är alltså en del av danska House Doctors-kollektionen och givetvis gillar jag den skarpt, som med nästan all dansk design. Det är stilrent, ordentligt, tydligt och vackert. Jag gillar mycket!  & de danska träden/granarna är ju så vackra. I år ska jag banns mig ha en liten sådan, oavsett vad det kostar. Jag. Ska! Men det är en senare fråga. NU ska jag mest njuta av tanken på de här bilderna och inspirationen.



Ses snart igen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!