28 september 2015

En julig måndag.






INSTAINSPO.


Befinner mig långt ner i södra Tyskland på konferensresa och har limiterad tid att blogga men detta kan jag iaf få iväg. En, nu rätt vanlig, instagraminspo så här två månader innan adventspyntet ska upp i huset.


I veckan är det oktober = Officiell julmånad. Hallå. Klart!


Nu drar det liksom igång på allvar snart, för alla. Det kommer komma upp jul i butikerna, i media och i folks medvetanden. Så underbart det ska bli. Längtar ni lika mycket som jag?


På Instagram finns jag under namnet Helenes jul




2 kommentarer:

  1. Guuud va roligt att jag hittat din blogg! Aj lööööv julen ;)
    Satt och försökte leta i ditt arkiv om inlägg som rör julgranspynt. Jag vill uppdatera min gran detta året och har suttit och letat som en dåre på internet, men det finns ju nästan ingenting att få tag i förräns de vanliga butikerna (JULA, RUSTA, IKEA) slår upp sitt julsortiment. Finns det ingen bra sida där man kan får tag i kulor, glitter, stjärnor, belysning etc. året runt? Jag kan även tillägga att jag letat igenom halva ebay, men utbudet är dåligt och minst sagt i dålig kvalitet :(

    Återkom gärna med svar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Ledsen för sent svar, jag har försökt fundera ut ett bra svar. Jag vet ju att det finns butiker i tex New York som säljer julsaker året runt, den hittar du här: http://christmasandcity.com (skeppar jorden runt ) men utöver det vet jag faktiskt inte. Måste nog luska lite till och se om jag kan hitta. Men där hittar du å andra sidan en hel del så starta där så ska du se att du kommer hitta massor.

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!