24 september 2015

Julen framplockad på IKEA!










JUL HOS IKEA.




I alla fall i IKEA-varuhuset i Berlin! Såg en julig bild från varuhuset på en kompis Facebooksida och blev såklart eld och lågor. & jag som nästan fick för mig att åka till IKEA idag på lunchen! Tänk om jag hade gjort det och julen hade varit framme. Bara en sån sak liksom. ;-)


Om jag inte missminner mig så startade IKEA-julen 2014 någon gång i vecka 39 på vissa varuhus i Sverige också men i Malmö så såg julen sitt ljus vecka 40. Den 3:e oktober förra året besökte jag IKEA och forcerade avspärrningarna för att få tag i det allra, allra tidigaste pynten. Galet härligt.


Så tecknen är i alla fall där, från och med nu och en-två veckor framöver så kan ni nog börja bege er till era IKEA-varuhus för att insupa den allra tidigast julskyltningen för den stora allmänheten.




Dagens tips!



1 kommentar:

  1. Gillar verkligen bilden, ser så mysig ut. Så spänd på sortimentet :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!