5 september 2015

Julens House Doctor kan komma - ett snabbt hej.










SNOW




Busy, busy och tittar mest in för att visa vad som komma ska. Fick presslogin till House Doctor och åhh, vilka bilder! Loves it. Nu hinner jag inte visa alla bilder just nu eftersom jag är ett busy bi som ska förbereda middag för kompisar och annat ickejuligt men jag måste ju ändå titta in och peppa lite inför julen (nu går tiden fort - ja jag är optimist) och visa lite, lite från ett av mina favvomärken. Som ni märkt är dansk design en favorit hos mig och jag hoppas kunna föra över lite av den kärleken till er. Dessutom, House Doctor är prisvärda, har roliga detaljer och piffar upp nästan vilket rum som helst. Helt klart en storfavorit alltså.




& SNOW! Hur coolt i vardagsrummet, ett stort fönster eller ja, egentligen var som helst.



Håll utkik för snart kommer mer härligt från detta härliga danska designmärke.





1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!