13 september 2015

Det verkar vara lite mycket nu för mister Santa Claus







FÖTTERNA UPP OCH HUVUDET NER.



102 dagar kvar till julafton och en kan ju förstå att Tomten börjar svettas lite i skägget. Snart är vi alltså nere på tvåsiffrigt och jag som julälskare kan ju inte annat än just älska det faktum att det nu går snabbare och snabbare. Underbart.



För jag längtar så, den här säsongen är den bästa. Att få läsa alla andras inspirerande inlägg, hitta sina egna, söka information bland pressansvariga och på företagens webbsidor. Hitta nyheterna, bli WOW eller hmmm-inte-riktigt-min-smak men att ändå förstå tjusningen. Förbereda tävlingar eftersom det är så kul att få ge tillbaka till er, mina härliga bloggläsare som jag i år finner än mer gemenskap med och jag älskar när ni kommenterar på mina inlägg så att jag får veta vad ni tycker om det jag skriver, om det jag presenterar och det som jag visar upp.



& jag passar säkert inte alla, det är en omöjlighet, så jag utgår mycket från vad jag vill se, vad som gör att jag blir glad och som får mina ögon att gnistra och mitt hjärta att bulta lite extra. Men ni får gärna ge mig lite inspiration i form av vad ni skulle vilja läsa om om ni fick önska. Eller se bilder på. Tävlingar som borde återkomma. Eller vad det nu kan vara. Tänk stort, litet, innanför boxen, utanför boxen.  Det hade jag uppskattat och gärna velat läsa. Så har ni idéer eller önskemål, kommentera här nedan och jag ska se vad jag kan göra åt de olika önskningarna.



Men nu tycker jag att alla ska ha en skön söndag. Själv ska jag ska på Afternoon tea på Jagorstrand design Interiör & Exteriör och spana in lite Enjoy Candles, höra om julen och förhoppningsvis kunna visa lite trevliga saker så småningom.






4 kommentarer:

  1. Jag tror som du skriver att de bästa inläggen är när man utgår från det man själv brinner för men sedan är det alltid bra med andras input och reflektioner. Jag gillar när bloggen speglar den som skriver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis min tanke, kul att du också tycker det! :-)

      Radera
  2. Jag tycker du gör det perfekt precis som du gör. Älskar dina bilder och dina inlägg är otroligt välskrivna. Keep up the good work :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Amanda! Vilka härliga ord att höra från just dig :-) <3

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!