15 september 2015

Världens sötaste lilla tomte till juldukningen ❤


Vilma & Valter





ÅSAS TOMTEBOD ❤ FYRKLÖVERN



Åhh, jag ÄLSKAR Åsas tomtebodtomtar och vättar har ju en Verner hemma sen några år och han är så himla fin. & idag fick jag en liten överraskning i brevlådan, en liten tufftad vitgrå vätte/tomte som kommer bli hur fin som helst att ha framme vid jul och dekorera tex matbordet med.


Åsas Tomtebod har tillsammans med Fyrklövern tagit fram en underbart söt servis som går i vitt, grått och lite grönt (klockrent) och som kommer kunna få vilket bord som helst att kännas hur juligt som helst. Så fint!











Servisen består av flera olika delar och det är ju bara att välja och vraka om man skulle vilja ha en hel uppsättning av tallrikar, grötskålar och glas eller om man bara vill ha en stor grötskål eller en kanna. Möjligheterna finns definitivt. Jag tycker att den här servisen är supergullig och är man julintresserad så är det här ju en fantastisk uppsättning att duka med hela julhelgen.


Porslinet är handlitograferat fältspatporslin med detaljer i 18 K guld. Eftersom dekoren har bränts i hög temperatur blir den väldigt tålig och smälter in bra i tallrikens glasyr. Ett av mina måsten är att att porslinet jag har måste tåla maskindisk och det kan detta, dvs perfekt till jul då man ofta har många tallrikar, glas etc och det är ett nödvändigt (för mig) med porslin som går att maskindiska.



Denna säljs enbart hos Fyrklövern vilket gör den extra exklusiv förstås.









Naaaawwww. Så gullig. Oj så fin den här kommer vara hemma i jul.









Så snyggt med härliga isländska fårskinn, möbler och stämning. Önskar sex liknande fårskinn till jul. Det hade varit den ultimata juldukningsattriraljen till vackert porslin och gröna grenar.





Så denna fina servis kan en alltså beställa från Fyrklövern om en är sugen. & vet ni vad? Det kommer komma en överraskning i samarbete med Fyrklövern inom kort. Så håll utkik!



Ha en härlig tisdagskväll!




Presskit från Fyrklövern.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!