20 september 2015

Att ha beställt julens te








ATT DOPPA FRAM TILL DOPPAREDAN!


Idag slog jag till på en TE-Adventskalender och snart kommer någon i min närhet kunna doppa varje dag fram till dopparedagen (Te-adventskalenderns slogan ni vet). Jag kommer faktiskt ge bort kalendern till närstående som fullkomligt älskar te och alltid dricker det på morgonen (aldrig kaffe, aldrig någonsin kaffe på morgonen). Eftersom jag sällan hinner med några längre stunder på morgonen tänkte jag att det var bättre att ge den till någon som verkligen kommer uppskatta att testa en tesort varje morgon. Briljant present med andra ord.


& fram till 23.59 ikväll så är det ju 15% rabatt på kalendern inne hos TE-adventskalendern så är ni sugna, skynda fynda!





1 kommentar:

  1. Vad snällt av dig! Jag är för snål för en tekalender men skulle kunna tänka mig att göra en egen :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!