8 november 2013

När det är pepparkakssmak på det mesta






I affärerna börjar julgodiset och julsmakerna trängas med det ordinarie sortimentet. Men frågan är, är det några goda smaker där ute i konsumentdjungeln?

Jag bestämde mig för att ta reda på om årets enorma sortiment av pepparkakssmaker är något att satsa på. Till min hjälp hade jag de två  små julgodisälskarna Inez och Wille och en lite större sådan, dvs min man Johan.

På bordet fanns:
Gifflar med pepparkakssmak
Loka men pepparkakssmak
Pepparkakor (med epitetet testvinnare redan tryckt på kartongen)
Dammsugare med pepparkakssmak.

De kommande dagarna kommer jag redovisa vad vi tyckte om de olika varianterna, vilka skulle vi kunna tänka oss att äta/dricka igen, var det något som var lite extra wow, var det något vi absolut inte skulle kunna tänka oss äta igen? Tyckte de små annorluna mot de stora?

Det är frågor som ni kommer få svar på inom kort.

Hoppas ni hänger på!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!