13 november 2013

Lindex levererar de finaste partykläderna för kidsen.



Alla kläderna hittar ni på Lindex webbsida


LINDEX

Jag älskar Lindex vinter/julkollektion för barn i år. Den är helt fantastisk och jag skulle personligen kunna köpa ungerfär precis allt.

Men det går ju inte. Men jag kan ju tipsa er! Två saker har jag faktiskt redan köpt, den översta klänningen med glitterliv och tyllkjol till min bonusdotter och till min bästa kompis dotter Milou har jag köpt den lilla smokingklänningen längst ner i bild att ha på festligheter och nyår. Urbota söta tycker jag.

Julen är ju en kul högtid på så sätt, det finns många tillfällen att bära festkläder och få lov att klä upp sig. Julfester, julbord, julafton och nyår, bara för att nämna några. & för barnen finns det ju ett enormt utbud av vackra, snygga, fina kläder, både för killar och tjejer. Nästan så att jag önskar jag vore fem år igen, bara för att få välja och vraka mellan de här underbaringarna. Men det går ju inte.

Men förhoppningsvis är det någon av er som får lite hjälp på traven gällande var era barn ska ha på sig i jul när ni ser detta inlägg.

Min rekommendation är att bege sig till Lindex. Just do it.






5 kommentarer:

  1. Vilken känsla att komma hit till din julblogg, Heléne! Jag känner nästan doften av glögg och saffransbullar.
    Precis som du tycker jag att Lindex jul- och nyårsutbud för barnen är fantastisk! Dottern kommer att få den röda klänningen med vita prickar och spetskrage. Sonen får nog en snygg skjorta att känna sig julfin i.
    Nu ska jag titta vidare, har redan lagt bloggen bland favoriter.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! Härligt att du gillar den. & den lilla röda klänningen är ju så bedårande! Jag dör så sött allting är. Så att man nästan (jag sa nästan) nskar man hade tio små barn att få klä i de vackraste av kläder.

      Kram

      Radera
  2. Jag har ju fyra döttrar (ja de äldre är ju 15 och 17), men för de två yngsta, 2 och 5 år, skulle ju dessa klänningar vara helt bedårande. Synd bara att vi inte har Lindex här i Österrike. Eller kanske är det lika bra, skulle väl annars köpa hela kollektionen...

    SvaraRadera
  3. Haha, tror du inte att de vill ha de här klänningarna? Tonåringarna ;-)
    Ja till två- och femåringen hade dessa varit bedårande. Önskar nästan att jag själv hade en liten tös att iklä dessa :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du har rätt, igår frågade faktiskt min 15-åring om jag kunde kolla om h&m har en svart tutu i hennes storlek ;-). PS: din julblogg är bäst!

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!