23 november 2013

Juliga saker på gång.






Ursäkta dålig uppdatering. Vi var på 10-årsjubileum med mitt företag i går och kom hem först nu på eftermiddagen. Så är det ibland.

Nu är jag iaf hemma och planerar roliga och intressant inlägg, bla kommer det upp en tävling i morgon som ni inte vill missa. Sen har jag köpt en hel hög med underbara jultidningar som jag ska sätta tänderna i och riktigt njuta av riktigt mycket.

& i morgon ska vi försöka ta oss till Vellingeblomman för årets första stora dos av julighet. & säkerligen får både hyacinter, mossa, ljus och lite andra juliga saker följa med hem.

Men det är i morgon det. Nu är det lördagskväll och jag ska ta det väldigt lugnt och kurera min smärtande hals med några avsnitt Breaking Bad och Så mycket bättre.

& så ska jag äta något juligt, pepparkakor med vitlöksost kanske, och dricka julmust till. För det är jag värd!




2 kommentarer:

  1. Kul med festligheter och 10-årsjubileum! Kan vara bra och bara inte tänka på blogg ibland och vara dubbelt laddad sen! Ser fram emot kommande inlägg!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!