28 november 2013

Hö, hö, en hel tomtearmé!






ÅSAS TOMTESAMLING

Ni känner väl till Åsas Tomtebod?! Därifrån kommer de här fantastiskt fina tomtarna, vättarna och julfigurerna. Jag har en vit Valter hemma som jag tycker fantastiskt mycket om och som jag fick av Johan för några jular sen.

Han vet vad jag gillar den mannen!

Men det finns ju så många fler än Valter att vilja ha. Som Som Selma och Werner och Vilma. De är trevliga allihop, glada, söta och väldigt juliga. Jag tycker att tomten från Kina är väldigt tjusig med sina flätor och skägg, och stjärngossetomten. Så fina, så fina.

Vad tycker ni, gillar ni troll och vättar?


2 kommentarer:

  1. Luciavarianten är himla rolig! Vi har en vätte, storlek stor, som inte riktigt hittat sin plats här i huset. Han står på olika platser varje jul och ändå blir det aldrig riktigt bra.

    SvaraRadera
  2. Hej, Kan man köpa de tomtarna på Åsas sida eller har hon återförsäljare? Hittar inte infon på hennes sida någonstans.
    /Annika

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!