27 november 2013

Den fjärde bästa juldoften (efter gran, hyacint och pepparkaksdoft).






KANEL OCH APELSIN


Mitt absoluta favoritdoftljus kommer från Durance och doftar kanel och apelsin och passar ljuvligt på julen. Det doftar dessutom inte så där starkt som andra doftljus kan göra utan nej, det är en mer subtil men ändå fantastisk doft.

Durance gör många olika dofter men den här köper jag varje jul och den trivs jag väldigt bra med. Den kommer vara en favorit i många å framöver. Dessutom är det inte så snuskigt dyr som vissa doftljus kan vara.

Så ska ni införskaffa ett ljus med lite kvalité och som doftar underbart så är det det här ni ska ha. Jag lovar er, gillar ni doftljus blir ni inte besvikna av detta.

Doftljusen hittar ni bl.a här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!