4 november 2013

Att räkna ner på riktigt







Känner ni?

Hur det sakta men säkert närmar sig. Hur förväntan stiger, planer böjar ta form, idéer sätts i rullning.

Jag älskar det. Hur jag för varje dag bara får mer och mer känsla för vad som komma skall, hur jag köper på mig småsaker som tillsammans ska bilda en helhet.

Det är väl därför november går så snabbt som den gör, för att det är så mycket att se fram emot, planera för och förbereda.

Underbart.

Just nu funderar jag på årets färger. Jag brukar alltid fundera på att köra vitt i granen men det blir aldrig så, jag är väl en traditionalist trotsa allt. Men i år blir det nog iaf vita och röda dekorationer gällande kuddar, dukar etc. Men gällande dekoratiner att ställa fram blir det nog mer koppar och vitt, något jag gärna hade införlivat i granen men jag får se hur det blir med det.

Tror i alla fall att det hade kunnat bli riktigt snyggt.

Hur ser era färgscheman ut för julen?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!