9 november 2013

Det stora pepparkakssmaktestet - LOKA med pepparkakssmak





LOKA - PEPPARKAKSSMAK

LOKA har nu i juletid passande kommit ut med en LOKA med pepparkakssmak. Men hur smakar den då? Jo, det tog vi reda på åt er.

DOFT: De små i familjen tyckte att den luktade en kombination av ros och pepparkakor. Själv kände jag ingen doft alls och Johan tyckte att den luktade kolsyra. HH

SMAK: Här var det skilda åsikter. Inez utbrast ett spontant BLÄ och skulle aldrig någonsin dricka LOKA pepparkaka igen. Wille tyckte att den smakade lite konstigt men att den gick att dricka, lite mycket kolsyra kanske. Johan var den enda som tyckte att den var helt ok, kanske just för att den faktiskt inte smakade så mycket pepparkaka? Personligen tyckte jag att den kunde smakat mycket mer, för tam smak och för mycket kolsyra. De andra LOKA-smakerna har varit bättre. HH

KONSISTENS: Vatten. Bubbligt, klart vatten. Inte mycket att säga om det. HHH

SLUTBETYG: HH. Ingen sensation och inget vi kommer köpa igen. Men heller inget jag inte kan tänka mig att smaka igen och det gällde nog för alla utom Inez. Om de fortsätter med denna smak nästa år får det gärna smaka och dofta lite mer.



1 kommentar:

  1. Jag tyckte den var för stark och lite konstgjord smak, ingen hurrade över den i familjen!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!