14 november 2013

Julklappstips för en sjuåring

Elgitarr - Nintendo DS
Kassaskåp - Star Wars LEGO
LEGO-klocka - Cardigan



JULKLAPPSTIPS.


Det är alldeles snart dags att börja köpa julklappar jag jag satte ihop ett litet tips efter var jag tror/vet att Wille sju år gillar eller vill ha. Nu är ju alla barn olika men här är iaf några tips för den som inte har en aning om vad de ska ge till de små i år. Jag gillar att ge böcker, musik och kläder i julklapp men även sånt som är lekbart och stimulerande.

& har jag möjlighet ger jag gärna sådant som aktiverar barnen. Som en snowracer, en cykel, skridskor, hopprep, bandyklubbor etc. I kombination med tv-spel och LEGO.

Men huvudsaken är ju att det är något jag tror att barnen blir glada av. & det brukar de bli så jag hoppas att mina tips kan ge er några förslag på vägen mot årets julklappsinköp.

Enjoy!

Lavalampa - En julsaga
Smaragdernas Bok - Klassisk Snowracer
LEGO Beach House - Metallica CD

1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!