21 oktober 2014

Johan Bülows fantastiska lakritskalender


lakritskalender







LAKRITS LOVER NR 1.




Jag såg den här förra året men hade då redan köp Summerbirds chokladkalender. Men i år, i år blir det en lakritskalender. Det är snarare ett måste än en vilja. Jag älskar lakrits i alla dess former. Ju saltare desto bättre.  Så detta är lite som en extra julklapp för mig.




Har ni testat Johan Bülows choklad innan? Jag älskar hans "Love"-choklad, som endast tillverkas till alla hjärtans dag. Den är magisk. Lakrits, vit choklad och jordgubb. Det blir inte mycket bättre än så. Så jag ser verkligen fram mot den här kalendern, den kommer ge mig njutning alla dagar i december. Lucky me!




Det här är alltså adventskalendern för dig som föredrar lakrits framför choklad. Eller så har man både ock, varför välja liksom :-) Men tips alltså, lakritsadventskalender, en perfekt present för de vuxna! Kanske en man får ha ifred ;-)



UPPDATERAT: Glömde ju berätta var man kan få tag i denna goding. jag köpte min på Illums Bolighus på Emporia i Malmö men den finns även på Lakritsboden i Helsingborg och hos Chokladhuset i Limhamn. Vet ni fler ställen så tipsa gärna så kan jag uppdatera listan.





3 kommentarer:

  1. Men va gott! Vart får man tag i den här? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte min på Illums bolighus i Malmö. Har uppdaterat inlägget nu så att du hittar fler inköpsställen där. Jag tror annars att de finns i välsorterade chokladaffärer.

      Radera
  2. Säljs online hos www.basementdesign.se. Snabb leverans.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!