19 oktober 2014

När jag längtar efter snö --> Lisas Vinterland










SNÖ, SNÖ OCH MER SNÖ.



LISAS VINTERLAND!


Jag ska snart sluta tjata om snö, det är ju så tråkigt med gnällspikar! Men jag tänkte att i brist på snö hos mig kan jag tipsa om en bloggare som just nu lägger ut den ena bilden efter den andra på ett vintrigt landskap.



Som jag älskar det!



Här kommer jag hänga för att få den ultimata, krispiga vintriga, härliga, underbara julkänslan, och hoppas att den snart kommer till alla oss andra! Så hälsa på hos Lisa och få er snölängtan tillfredställd, i alla fall för en liten stund i taget. Dessutom skriver hon bra och har en härlig ljus blogg.



Ha en härlig söndagskväll så ses vi i morgon!




1 kommentar:

  1. Men oj vad snällt av dig!! :D Tack bästa du för de fina orden, vad kul att det uppskattas!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!