14 oktober 2014

Inte en trillingnöt så långt ögat ser











PARADIS



Fick tag i en Paradis a la 2014 års produktion och tänkte att där, där finns ju iaf trillingnöten. Men icke. Den är alltså helt borta från både Aladdin- och Paradisasken. Tänka sig! Men vilken tur då att det troligtvis är den allra enklaste pralinen att göra själv. Jag ska snart visa er, jag måste bara ha lite tid plus bra ljus att fotografera i och det är något som det inte finns gott om, ljus alltså. Den här tiden på året är det i princip hopplöst att fotografera och få till bra bilder. Men jag ska försöka, om inte tidigare så till helgen då jag förhoppningsvis kan utnyttja morgon- eller förmiddagsljus. Låt oss hoppas på det!




Men trillingnöten. Ja den verkar vara borta för alltid. Den kommer vara saknad och aldrig glömd. Men vi överlever, visst gör vi? Det är ju trots allt bara choklad, hur viktigt det än må vara :-)







1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!