13 oktober 2014

Complete guide to Christmas









GLOSSY, GLOSSY, GLOSSY!



Som de flesta vet vid det här laget har julmagasinen så smått börjat hitta till tidningshyllorna, först ut var väl Allers och jag har givetvis den också men jag tänkte tips om en tidning som jag hittade i går som jag tycker är attans trevlig stilfull. & sprängfylld av vackra bilder, bra tips och en härlig stämning.














Aha, jag bara älskar sådana här magasin, det är som att få en låda med riktigt bra choklad framför nosen. Jag vill ha allt, göra allt och jag oooar och aahhar över allt. :-) Den här hittade jag på pressbyrån och den är ett synnerligen bra investering! Den här kommer jag bläddra sönder och samman, vända varje blad med andakt till en början men sen rusa fram över sidorna, allt ivrigare att få mer inspiration, mer idéer, mer tankar och mer julkänsla i hjärtat.




Så den här veckan får börja med det här härliga tipset. Spring i väg till närmsta välsorterade Pressbyrå (med stort tidningsutbud) och införskaffa Ideal Homés Complete Guide To Christmas. Kostar endast 59 kr och är såååå värd det.



Enjoy och ha en fab måndag!













4 kommentarer:

  1. Det var ett bra pris för en, vad det ser ut som, mycket bra tidning :)

    SvaraRadera
  2. Den ska jag lätt köpa! Tack för tipset! :)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Det blir till att köpa tidningen och ta den med mig på egohelgen som närmar sig. Då ska jag bläddra mig in i julens värld och ingen ska få störa.

    SvaraRadera
  4. ser ut som en härlig tidning att mysa ner sig i soffan med en kopp varm glögg

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!