1 oktober 2014

Förbeställ BLOSSA årgångsglögg på Systembolaget nu!











BLOSSA 2014





Från och med idag går det att förhandsbeställa Blossas årgångsglögg på Systembolaget. Det tar cirka åtta dagar för leverans så om en dryg vecka eller så kommer jag sitta och smutta på den här finingen och föreställa mig att jag sitter i en cottage någonstans i Provance och firar jul lite likt filmen The Holiday där Cameron Diaz värmer sig i Kate Winslets lilla stugan på den engelska landsbygden. Med åkrar täckta av snö och frost.




Men, det är minst åtta dagar dit så jag får hållas ett tag till och under tiden kan ni ju passa på att beställa er egen flaska! Bra va!




Vive la France!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!