22 oktober 2014

Ett glammigt välkomnande.









DÖRRKRANS



Jag har införskaffat årets dörrkrans, dock ska den pimpas lite med en ljusslinga och lite granris eller dylikt. Jag har visat den innan, men då var det IKEAs pressbilder som visades upp. Här är det jag som har fotograferat, vilket ni kan se rätt tydligt eftersom jag reflekteras i kulorna :-) Så nu vet ni hur jag "ser ut".



Hur som helst, denna kransen blir perfekt, tycker att den matchar den mörka dörren väldigt väl och kommer kännas lite lyxig (och engelsk, jag får känslan av England) och välkomnande i jul och vinter. Jag hade tänkt att gå en kransbindarkurs eller så, och binda en egen julkrans men är inte säker på att jag hinner det, tiden går så himla snabbt nu. Dessutom ville jag verkligen ha den här kransen ;-)



Det blir mycket bling, bling i år verkar det som :-)




2 kommentarer:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!