14 oktober 2014

Allt jag ser är guld som glimmar









GEORGE JENSEN



Tittade in hos George Jensen och blev lite hänförd. Så vackert!



För några år sen fick vi en jättefin guldstjärna av en kollega och vän som brukar passa vår katt när vi är på resande fot. Denna fantastiska stjärna fick vi alltså i en för tidig julklapp och blev väldigt överraskade och glada. Vilken otroligt vacker present. & vilka vackra grejer det finns hos GJ, otroligt passande i år, nu när metalltrenden är väldigt stor och utbredd. Så i år kommer stjärnan verkligen till pass även om jag faktiskt brukar ha den i granen oavsett vilken färg jag har, jag tycker att den är en så fin symbol för den hon är och vad julen står för. Att visa sin tacksamhet, vänskap och människokärlek utan att det är tvunget eller för att man måste.



& i år kanske jag ska komplettera med något till, det är ju kul att köpa någon julkula här och någon guldstjärna där. Jag tycker att kransen är supervanker och även toppstjärnan är exceptionell. Me so want.  Ja, vi får väl se om det blir något men önska kan man ju :-)









1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!