29 oktober 2014

Pepparkaka. Fast Giffel. Fast pepparkaka.










PROVSMAKNING.



Provsmakade Pepparkaksgifflar häromdagen och jag får väl säga att jag inte är helt övertygad om dess storhet eller vara. Jag tyckte att det smakade mest giffel och det är ju gott iofs, men då köper jag hellre vanliga gifflar och kompletterar med en saftig, mjuk pepparkaka. För lite pepparkakssmak helt enkelt.


Jag tycker att ni hellre ska köpa saffransgifflarna och sen satsar på riktiga pepparkakor. Men testa gärna, det finns säkert många som tycker att det är perfekt pepparkakssmak och gillar dem. Men för mig var det inte tillräckligt.










1 kommentar:

  1. Håller med dig trist när allt ska smaka pepparkaka, inget kan ju smaka lika gott som pepparkakor. När det är det man vill ha dvs :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!