10 oktober 2014

Vackra julgransdekorationer.



Bilder från dukatbord






VACKRA DETALJER



Skultuna har ju så vackra saker tycker jag. Vad sägs om de här fagra mässingsornamenten att hänga i granen eller i ett vackert spröjsat fönster med milslånga vidder av  snö och isande vindar utanför?  Tycker de är väldigt smäckra, söta och stilfulla.



& både ljuslyktorna och klockan är fantastiskt vackra attiraljer, som dessutom inte bara funkar på julen utan året runt, beroende hur man väljer att kombinera dem med andra saker givetvis. Klockan är dessutom en utmärkt detalj att använda sig av på stora fester där det vankas tal och skålar och man behöver gästernas uppmärksamhet. Kanske en julklapp till någon som har allt?



Ja jag kan verkligen tänka mig att införskaffa både ornamenten, lyktorna och klockan men jag gissar att jag får nöja mig med en av dem, om någon alls. Annars tas snart mitt hus över av julpynt, mässing och allehanda vackra ting.



Det finns iofs värre saker att drabbas av. :-)





1 kommentar:

  1. Hej ! Vilken härlig blogg ,ingen aning om hur jag halkade hit men kommer absolut att hänga här ända till nyår :-)))
    Vi har precis testat LavendelBlossan , inte så dum alls till svartcastellokrustader .
    Ha en go kväll . Kram Bittan

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!