5 oktober 2014

Han tar allt mitt guld!









DE FÖRSTA JULGRANSKULORNA




Oj, nu blev det en hel dag utan blogginlägg, det var ju inte riktigt meningen men hela dagen igår gick åt till att förbereda en middagsbjudning vi skulle ha på kvällen. Men nu är jag tillbaka. Yay!



& jag har dessutom haft mitt minneskort ute på lite galej vilket har försvårat det egna fotograferande men nu är det tillbaka, julpynten är på gång ute i affärerna, det börjar bli dags för den egna snapsen, lakritskola, osv så från och med nu kommer det bli mer egna bilder och mindre pressbilder (hoppas ni kommer uppskatta det).



& idag har jag fotograferat några av de nya glaskulorna jag fick tag i på IKEA i fredags. & det är så himla fina! Tyckte att de passade väldigt bra i Kubusskålen. Det kan vara ett alternativt till det där trädet jag funderade på att ha i skålen, är lite rädd att jorden ska skada skålen. Men vackra glaskulor är ju helt harmlösa, och så, så vackra.




Dessa hittar ni på IKEA och de kostar 59 kr för två st! Bra pris, vackra kulor och rätt lätt att få tag i :-) Enjoy!


4 kommentarer:

  1. Hej! Ser fram emot dina egna bilder och tips och gärna recept :) /Sofie

    SvaraRadera
  2. Vilka fina julkulor dom måste jag shoppa =D

    SvaraRadera
  3. That¨s it! Nu åker de upp på inköpslistan!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!