11 oktober 2014

Stad i ljus.






LJUSSTAD.



När jag förra veckan besökte IKEA tog jag tillfället i akt att köpa med mig de fina ljuskulisserna som barnen ska få ha i sitt rum. Idag byggde jag ihop den lilla staden som sonen ska få och den är helt fantastisk och jag fick massor av julkänslor och klappade händerna av ren förtjusning.



Så. Fantastiskt. Fin.



Verkligen ett kap till barnrummen (ja, andra ställen också faktiskt), de här kulisserna kommer sprida så mycket ljus och känsla under julen. De är i stabil plast och rätt lätta att sätta ihop.











Man kan antingen ha dem som jag har fotograferat dem här, enkla och utan tillbehör men jag kan tänka mig att barn kan smycka jättevackert och kreativt runt omkring, med små julgranar, legofigurer, djur, pärlor etc. Möjligheterna är oändligt med lite fantasi tänker jag.



Dessa hittar ni på IKEA-varuhusen för 149 kr så skynda innan de tar slut för det lär de göra. Det kan ni lita på.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!