13 oktober 2014

Julbloggstankar.









LITE TANKAR.



Första dagen i veckan överstökad, ja, nästan i alla fall. Nu är det bara kvällen kvar, tid för att läsa jul- och designbloggar, surfa julprylar, fotografera och uppdatera bloggen. Jag försöker ju uppdatera två gånger om dagen just nu och det kräver sin arbetsinsats eftersom jag har ett vanligt jobb också. Så därför kan det bli lite längre tid mellan uppdateringarna ibland. Men det är ju fruktansvärt kul att julblogga så det känns verkligen värt att lägga ner lite tid på det, speciellt som besöksantalet ökar i princip varje dag, vilket är superkul, och det gör ju att jag vill skriva ännu mer, ge er ännu fler tips, idéer och härlig inspiration.



Så, jag hoppas ni gillar det ni läser och att ni hänger kvar ända tills det är dags att kasta ut julen.



Ha en härlig måndagskväll och lämna gärna en hälsning så att jag vet vilka ni är som hänger här. Det är ju så kul att få veta vilka ni är och vilken relation ni har till julen.



Kram



5 kommentarer:

  1. Ja, det går verkligen bra för din blogg! Kul!
    Visst tar det tid! Och när jag ska googla lite fakta, så hoppla är jag inne och snurrar på något annat! Började du julblogga i oktober 2013 och nu är du sveriges största! Det är inte dåligt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Fast Sveriges största vet jag inte om det är, alla julbloggar ligger väl kanske inte med på Jultoppen? Men jag har många besökare, det har jag och det är jag så glad för, för det verkar ju som att folk gillar det jag skriver och visar upp.

      japp, började i Oktober förra året men hade en "vanlig" blogg innan så bloggvanan fanns redan :-)

      Kul att du lämnade en kommentar, var inne hos dig och såg ett inlägg jag definitivt ska ta efter, det om andra julbloggar, sådana man gillar. Bra inspo!

      Kram

      Radera
    2. Just nu är du i alla fall störst! Sen finns det vissa som inte kommit igång riktigt än.
      Men din blogg är ljus och relevant, det är nog därför som många hittar hit!

      Roligt att du varit inne hos mig! Det inlägget ser jag fram emot!

      Radera
  2. Tycker det är supermysigt med julbloggar så idag startade jag faktiskt en egen. Får se hur det går!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh va kul. Välkommen i julbloggsgänget, det är en härligt klick!

      Lycka till, det kommer säkert gå strålande.

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!