31 oktober 2014

Och vinnaren är...






JULBRODERI.


Nu är tävlingen om ett julbroderi över och Garnaffären har valt ut en vinnare. Vinnarens motivering löd som följer:



"Vilket fantastiskt fint broderi! Jag skulle vilja vinna det för att ge till min dotter som på grund av halsproblem inte får göra något fysiskt ansträngande. Det blir lite långtråkigt. Hon gillar att brodera, och älskar julen, så detta skulle vara en underbar och välkommen present för henne!"




Grattis säger vi till Nanna Englund! Hoppas dottern kommer kunna fördriva tiden lite lättare nu när hon har ett stort julbroderi att ta itu med och att hon kryar på sig. Skicka din adress till mig så kommer broderiet snart hem till dig och dottern!



Tack till alla tävlingsdeltagare och misströsta inte, snart kommer det en ny spännande tävling!





1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir, och så glad dottern kommer att bli, stort tack!
    Glada hälsningar Nanna

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!