15 oktober 2014

Dags för lite julstämning här på bloggen!








SJUTTIO.



Det är sjuttio dagar kvar, alltså cirka två månader och tio dagar till julafton. Men det är bara 46 dagar kvar till första advent, dvs, en och en halv månad. Det är ju verkligen nära nu! Känner ni det? Hur det kommer fler och fler julnyheter, hur bloggosfären nästan exploderar av julbloggar, julinlägg och julsaker. & jag, jag bara myser, det här är en sån härlig tid. Hela Internet är fullt av duktiga, inspirerande, härliga bloggare som skriver om allas vår favorithögtid, hur fantastiskt är inte det? Som att vara ett barn i en godisbutik och allt är tillgängligt för våra lystra blickar och ivriga händer.



I love it!



Så denna morgon lämnar jag er med lite, vad jag tycker, stämningsfulla julbilder från julen 2012. Då granen var stor, grann och röd. Ljusen var många och hyacinterna doftade underbart, så som bara hyacinter kan. & i eftermiddag/kväll återkommer jag med ett inlägg om andra julbloggare. Om det blir mina favoriter eller nykomlingar återstår att se, men lite tips ska ni få. Hoppas ni tittar in då!









6 kommentarer:

  1. Vilka härliga julbilder, underbar julstämning. Det närmar sig :)

    SvaraRadera
  2. Väldigt härliga bilden ! Vi närmar oss juldagen!:)

    SvaraRadera
  3. Kill i magen! Så nära att det inte går en dag utan att jag längtar. Vackra bilder, rejält med stämning.

    SvaraRadera
  4. Så sjukt mysig bild!! Nu längtar man verkligen!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!