30 oktober 2014

Kul DIY-projekt.







ADVENTSLJUSSTAKE.



Den här idén sprang jag på för några år sen och har haft den i åtanke sen dess men inte gjort något av. Det är egentligen bordsnummer på en fest men jag tänkte att det skulle kunna fungera utmärkt som adventsljusstake också. Så i år funderar jag  på om jag inte ska ta tag i det och göra en lite annorlunda adventsljusstake. Det är ju rätt enkelt men kanske lite småpilligt.



Idén hittade jag på 100 Layer Cake och där finns massor av bra idéer för alla möjliga tillfällen.




1 kommentar:

  1. Har ngt liknande. Zinkkrukor med hålade siffror. Blir väldigt behagligt ljus. Jag gillar inte traditionella advljusstakar så denna är petfekt

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!