9 oktober 2014

Den där lavendelglöggen...








SNART, JAG LOVAR.



Ni har nog inte missat att jag inte har lagt upp min recension på årets Blossa årgångsglögg. Men jag har faktiskt inte hunnit testa den än. Jag hade ju tänkt att testa den med min man men han var borta i princip hela kvällen  i förrgår och så kul är det inte att testa glögg själv. Så nu har jag skjutit upp det till i kväll och då passat på att bjuda in några goda vänner som också ska få testa. Så blir det lite fler åsikter och smaklökar som får lov att tycka till.



Utöver det händer det nästan dagligen roliga saker gällande bloggen men inget jag kan avslöja riktigt än, men ni kommer ha en busy november och december, så kan vi säga.




Men i kväll testar vi glögg och knaprar Aladdin och om jag hinner kommer det upp en recension i kväll, annars får ni vänta till fredag. Ha en finfin torsdag kära bloggläsare!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!