27 oktober 2014

Julpriser hos Panduro Hobby!



Jul2014





DEN SOM SPAR HEN HAR.



Hej alla bloggläsare. Såg på Panduro Hobbys sida idag att det råder finfina priser på en hel del av julsakerna. Tror dessutom  även gäller i de fysiska affärerna. Så ska ni handla pyssel, papper, tillbehör, ja vad det än må vara på Panduro Hobby så är det hög tid nu. Jag har redan sponsrat dem så det står härliga till i år så jag får lägga lite band på mig men oj va mycket där finns som jag vill ha.



T.ex Pysselkalender och smyckeskalender (göra sina egna smycken, tänkte mest till bonusdottern som är husets pysseldrottning), materialsatser för små söta silvervita stjärngossetomtar, pyssellåda junior och pärlplattor med julmotiv för mindre barn.



Kan vara bra att bunkra upp när det är lite billigare för att ha en riktigt stor pysseldag (en eller många) lite senare i år. Det är ju så härligt att ha många saker att välja på och här har man ju möjligheten till det.





Jul 2014
Skärmdumpar från Pandurohobby.se






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!