2 oktober 2014

Julens dofter






CHRISTMAS CUPCAKE?



Inför julen kan det vara på sin plats att införskaffa lite juliga dofter och bla Yankee Candles har massor av juliga dofter. De kan vara lite svåra att få tag i men ack så värt det tänker jag. Själv tänker jag nog satsa på Christmas cookies och kanske Candy cane lane? Sen finns det naturligtvis en uppsjö av andra tillverkare som också gör fantastiska doftljus men dem tar vi i ett annat inlägg tycker jag.



Hoppas ni hittade något ni gillade i alla fall!



Uppdatering 3 okt: Det var inte alls så svårt att få tag i ljusen som jag trodde, nu när jag (efter påpekande i kommentarer, tackar för uppmärksamheten!) letat runt lite mer så har jag lyckats hitta alla ljusen. DOCK inte på samma sida, därför kommer här lite fler länkar som gör att alla ljus täcks in! Håll tillgodo!

Yankee Candles - Julen
Yankee Candles - Säsong 2015
Doftbutiken.se
Diamanten




6 kommentarer:

  1. Hej Helene, De har svensk webshop med bra sortiment. Lätt som en plätt att få tag i med andra ord. Lycka till att välja en favorit bara :) http://www.yankeecandle.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej.

      Hej och tack för dinkommentar, webshoppen är redan länkad i texten men det kanske är otydligt? Om man håller musen över Yankee Candles så länkar jag till samma sida som du :-) Men det kanske måste göras tydligare?

      Radera
  2. yankee candle har verkligen fina ljus :)

    SvaraRadera
  3. På vilket sätt är dom svåra att få tag på egentligen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Vissa av dofterna här ovan finns inte på Yankee Candles sida tex, eller bara i småexemplar. Jag hittade dessa här ovan på flera olika sidor som hade Yankee candles men vissa var distrubitörssidor, dvs säljer bara till butiker. På så sätt kan de vara svåra att få tag i, det behövs att en butik köper in just den sorten man själv är intresserad av. Så det var lite så jag tänkte, inte att Yankee candles är svåra att få tag i men alla dofterna kanske inte finns överallt :-) Dock hittade jag flera här: http://www.doftljusbutiken.se/juldofter-1

      Så jag kanske helt enkelt ska uppdatera texten med fler länkar så att alla ljus här ovan täcks in.

      Tack för feedback.



      Radera
  4. Eh, jaha. :) Trodde de sålde till konsumenter också. Man lär sig något nytt varje dag.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!