8 september 2016

BLOSSA 16 - KRÅKBÄR & EN LITEN FILM






I DE DJUPASTE SKOGARNA HITTAR VI BLOSSA16



Idag avslöjade Blossa vad årets smak är och hur flaskan kommer se ut. Visst är den vacker och även om det inte var exakt vad jag gissade (gran, tall, mossa var mina ledord) så är det i alla fall i samma härad. Jag har aldrig smakat kråkbär så det ska bli mycket spännande att få hem ett par av dessa och smaka av i goda vänners lag. Det är fint med glögg tycker jag, man behöver aldrig så mycket, ett litet glas att sippa på framför brasan och lite julmusik från Sonosen och det räcker nästan till universum och tillbaka.


Flaskan är vacker som bara den och den faller väl in i "trenden" med en mer naturlig jul. Förra årets flaska var oerhört vacker men inte så julig, den här passar bättre på ett julbord bland röda äpplen, skinka, grönkål, gul snaps, röda och vita ljus, tall, gran och mossdekorationer, klingande bestick och bullrande skratt. Det är en flaska som verkligen inte skäms för sig på julbordet. Bra där Blossa!


Blossa16 kommer att kunna förbeställas på Systembolaget från den 1:a oktober.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!