13 september 2016

LAKRITSKALENDER LYX & DELUXE









ADVENTSKALENDER FÖR VUXNA 2016


Som vanligt släpper Johan Bülow en lyxig adventskalender fylld av härligt lakrits.  En perfekt vuxenkalender. Jag brukar ha en sådan här, jag är en riktig saltlakritsjunkie. Choklad i all ära men lakrits mmm... eller nästan ännu bättre, choklad & lakrits! Ho-ho-ho va gott. En perfekt adventskalender för vuxna som gillar lakrits alltså. I år tror jag att den kostar runt 370 kr och den går att hitta lite var stans på nätet eller i speciella lakritsbutiker/godisbutiker. Jag brukar köpa mina på Illums Bolighus på Emporia i Malmö.


Kalendern brukar innehålla riktigt schyssta godbitar och även ett par överraskningar man inte hade väntat sig. Den här kalendern är perfekt att ge till sin käresta, mamma, pappa eller kanske en god vän som gillar Lakrits.


Om du själv är en riktig lyxlirare och älskar lakrits så är det den här adventskalendern du ska köpa till dig själv. En extra lyxig version och tydligen ska hela Sverige bara ha fått 40 st tilldelade sig. Fyra av dem hittar man på Lakritsboden i Helsingborg. Men smakar det så kostar det, 1850 kr. Men jag ser att på nummer 19 så är det ju inte bara en eller två godiskulor, det är många. Så denna kanske kan passa till en lakritsälskande familj om inte annat. Men de kommer ta slut snabbt så skynda och beställ om ni älskar lakrits mer än något annat.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!