29 september 2016

MER JULIGT FRÅN H&M 2016






ME HJÄRTA H&M HOME



Åh, nu har jag hittat vinterns bäddset! Har funderat sen jag såg MIO-bilderna på var jag skulle kunna hitta röda sängkläder men hittade inget som föll mig i smaken eller som kändes jul när jag kollade runt på olika webbsidor som säljer sängkläder. Men så såg jag att H&M Home börjat lägga upp några av sina nyheter inför julen 2016 och där hittade jag det här setet. Som jag tror kommer ligga på strax under 400 kr och i så fall är det jag som beställer hem det asap! Det ser riktigt mysigt och lyxigt ut (även om det kanske inte är det) och det kommer jula upp sovrummet en hel del. Tack för det älskade H&M, visste väl att jag kunde lite på er.








De hade lagt upp lite fler julprydnader så jag gjorde ett litet kollage av några av sakerna. Gillar främst de röda sakerna faktiskt och då speciellt de högst upp i kollaget. Men både vasen och de urmysiga tofflorna får hjärtat att slå kullerbyttor. Jag vet inte hur hög vasen är men röda amaryllis i den tänker jag! Nu hoppas jag att deras miljöbilder och fler nyheter snart dyker upp för snart måste jag få börja shoppa mina julsaker.  & dessutom brukar ju deras bilder vara grymma så det ser jag verkligen fram emot. Gör ni?






3 kommentarer:

  1. Åh, bäddsetet ser ljuvligt ut! Och HM brukar faktiskt ha helt ok kvalitet på sina sängkläder... Själv väntar jag fortfarande på att de ska komma med nåt "lexington-rutigt". ;)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att de börjat släppa julen!Tyvärr hittar inte jag dessa sakerna på hemsidan.har kollat under varenda flik...vart hittade du dem???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Susanna. De har inte släppt sina julsaker online än, de borde komma om nån vecka eller två. Dessa bilder kommer från deras pressbilder som man kan hitta under press på hm.se Lovar att hojta till när de finns tillgängliga.

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!