20 september 2016

LÄNGTAR EFTER IKEA JULEN 2016 - NU SOM FILM








DET RÖR PÅ SIG.

Idag har IKEA släppt pressbilderna inför julen 2016 och i år gör de det med små filmer och animerade bilder. Kul! Roligare att visa och det är ju enklare att känna känslan med ljus och bild.

IKEA julen 2016 andras tradition och inslag av naturen är nära. Trä, halm och kvistar ska in i finrummen för en varmare och mer personlig stil. Som att kombinera stallet med vardagsrummet och göra så att alla trivs. Det är mörka toner blandat med grått, vitt och rött, mycket lampor a la Irislights men i en IKEA-tappning.


& så har de gjort två små filmer, här kommer den ena och den andra hittar ni lite längre ner. Mysigt!











Det här vitrinskåpet! I love. Tänk att få fylla detta med ett vackert ljudligt porslin, enjoy candles, fågelbon och vackra små paket. Åhh, jag vill verkligen!












Ja, bästa IKEA sen förra året ;-) Jag tycker ju att det är bra varje år och deras produktbilder går verkligen inte av för hackor. Nu vill jag köpa på mig massor av julsasker pronto och börja piffa här hemma. I ett kommande inslag ska jag lista vilka produkter från IKEA Vinter 2016 som ska få följa med mig hem om en vecka eller två.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!