1 december 2013

Julkalendrar på nätet





Det är inte bara fysiska julkalendrar som öppnas idag, nej många företag har julkalendrar på nätet som man kan följa, öppna luckor och få bra erbjudanden eller vinna saker. Jag tänkte att jag skulle lista de jag jag har koll på.

SAS (för Eurobonusmedlemmar). Erbjudanden på reaor m.m
Kronfågel Tävlingar, vinn iPad tex.
CDON Erbjudanden varje dag
PLAZA interiör
Rapunzel Erbjudanden varje dag
Design Day By Day Vinn designprylar
Smycka Vinn smycken
Nelly Erbjudanden varje dag
Malmös julkalender Tips varje dag om händelser och mysiga utflykter att göra.
Elgiganten Vinn elektronikprylar
Elle Vinn prylar varje dag
BR Vinn leksaker och prylar vatje dag
Cervera Vinn fina prylar varje dag
HI-FI Klubben Vinn produkter varje dag fram till jul.
Media markt Erbjudanden och tävlingar.
CoolStuff Erbjudanden varje dag

Med den här listan sparad kan ni varje dag tävla och få fina erbjudanden hos alla dessa företag. Kanske vinner du en fin julklapp till dig själv eller någon annan.

Har du tips på fler kalendar? Tipsa i kommentatorsfältet!


1 kommentar:

  1. Man hittar allihopa här: http://www.julkalendrar.se/kategori/tavlingar/ :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!