2 december 2013

Bloggutmaning – Dagens juliga ...







BARNENS GRAN

Dagens juliga är barnens gran som ser ut som allt annat än den barngran jag hade tänkt mig. Jag trodde den skulle fyllas med hemmagjorda alster, skolpyssel och pryttlar i alla världens former och färger. Men i stället valde Inez att pynta den så här. Hon utgick från de söta ugglorna hon hittade och kombinerade det med lite saker vi hade hemma samt lite nyinköpta små silverkulor och här ser ni resultatet.

En, enligt mig, otroligt stilren gran som jag personligen tycker är superfin. & det är ju bonus eftersom hon fick göra precis vad hon ville med granen. Sen tror jag iofs att jag hade tyckt att den hade varit fin oavsett, just för att den ska få vara precis så som barnen tycker.

Jag är väl mest förvånad över hur "skandinavisk" jag tycker att den blev :-)

Det var dagens bloggutmaning, i morgon blir det något helt annat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!