10 december 2013

Dagens rim (det enda, någonsin)



JULKLAPPSRIM

Seriöst tycker jag att juklappsrim är helt värdelöst. Jag har INGEN som helst vilja i hela världen att vilja kunna gissa vad det är i mina paket, var kommer denna dumma tradition ifrån? Förstår verkligen inte grejen.

Visst, vore rimmen knepiga så vore det väl ok men hur ofta är de knepiga? Lika ofta som det regnar i Sahara typ.

Men, men, jag får väl försöka mig på ett rim, på något jag inte tänker ge bort. Så får ni gissa vad jag kan tänkas syfta på...

Med en torr strupe du går, 
och ingenting att törsta dig med du får
Men här får du en grej, du absolut inte önskat dej. 
Frukt och bär, ssnart du inte längre törstig är.


2 kommentarer:

  1. Håller såååå med dig. Avskyr rim. Min morbror är visserligen helt jäkla fenomenal på knepiga rim och jag har sparat dom alla. Men nej. Inga rim tack.
    Och du. Jag vet inte vad jag tycker om det här med dun julblogg. Får så konstiga idéer. Dyrbara idéer. För nu måste jag köpa 60 nya kulor. Vita, silver, glas. Jag vill inte se en enda röd kula i min gran. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, sorry Sahra, det var ju inte meningen. Men jag tror att du kommer få en grymt snygg gran, eller inte tror, jag VET att du kommer få en grymt snygg gran.

      Kul med din morbror, är man duktig så är det ju väldigt kul. Så länge man inte kan gissa vad det är :-)

      kram

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!